Cat eyes in two lips versions

Cześć ;)
Dzisiaj przygotowałam dla was dwa makijaże:wczorajszy (z którego nie miałam czasu zrobić osobnego posta) i dzisiejszy, więc postanowiłam ję razem połączyć. Zarówno pierwszy jak i drugi makijaż łączy pewna wspólna cecha. Podkreśliłam wewnętrzne kąciki oczu. W jednym łagodnie, a w drugim już intensywnie i z  "pazurem " :P Różnią się także usta, w łagodniejszej wersji są one stonowane, jasne a w drugie neonowe, różowe. ( na zdjęciu wyszly trochę bardziej zgaszone) I tutaj przychodzę do was z moimi ukochanymi matowymi szminkami firmy Colouredraine. Są tak perfekcyjne matowe, że od razu mnie urzekły. Mają bardzo mocne, zdecydowane kolory i to mi się w nich najbardziej podoba :) Oczywiście maty są bardzo ciężkie w noszeniu na co dzień. Zaraz po nałożeniu wyglądają pięknie ale z godziny na godzinę wysuszają usta i podkreślają wszystkie suche skórki. Dlatego osobom, które borykają się z problematycznymi ustami odradzam ich używanie. Wymagają bardzo wypielęgnowanych ust. Natomiast jeśli chodzi o trwałość to nie mają sobie równych. Trzymają się baaaardzo długo, przynajmniej na moich ustach.Jestem posiadaczką również innych odcieni tej firmy takich jak: ciemny fiolet, pomarańczowa czerwień i krwista czerwień. Obiecuje, że również z nimi zrobie makijaże :) Jeśli chodzi o maty to również zakupiłam słynny Velvetines firmy LimeCrime w kolorze Salem - czyli bardzo ciemny brąz. Gdybym miała porównać jakość produktów tych dwóch firm to LimeCrime uważam za bardziej dopracowany. Odczuwam większy komfort w noszeniu ich szminek :) Oczy w obydwu propozycjach są w kolorach stonowanych. Na pierwszym : złoto, brąz, czarny i rudy. Na drugim : srebro i brązy. W obydwu też podkreśliłam mocno oczy czarną kredką i dokleiłam rzęsy. W wersji z neonowymi ustami są tą rzęsy ICONIC a w wersji z stonowanymi BLACK WISPIES. Zapraszam do oglądania zdjęć ;)




i druga propozycja ;)


LISTA UŻYTYCH PRODUKTÓW:
 Twarz:
-podkład matujący Make up atelier Paris kolor 2NB
-korektor- L'oreal Paris True Match kolor 1
-bronzer The Balm ''Bahama mama''
-rozświetlacz The Balm ''Mary-Lou Manizer''
-pletka do konturowania Anastasia Beverly Hills ''Contour Kit''
Oczy:
-baza pod cienie jako korektor L'oreal  
- czarna kredka na linii wodnej Sephora 
-tusz do rzęs L'oreal Paris "Volume Million Lashes"
-paletka Anastasia Beverly Hills "Maya Mia " kolory " warm taupe" "sienna" "nude"
- cienie Inglot- 327; 154;118
-eyeliner Inglot w żelu oraz eyeliner Rimmel "glam eyes''
- rzęsy Ardell " wispies black''
-rzęsy House of Lashes "Iconic"
Brwi:
-Dipbrow Pomade Anastasia Beverly Hills kolor "Soft brown " i "Dark brown"
 Usta:
-Mac Viva Glam II- wersja jasna
-Colouredraine "amazing raine"


Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz