Shades of purple

Hej!
W dzisiejszym poście w to piękne, słoneczne popołudnie przedstawiam wam Anie i makijaż, który na niej wykonałam;) Ania na co dzień maluje się bardzo delikatnie więc nie chciałam przesadzić i sprawić żeby czuła się nieswojo , ale jeszcze piękniej i seksowniej, bo lekko przydymione oko zawsze wydobywa z kobiety kocicę :) Moja modelka ma piękne, brązowe oczy do których świetnie pasują fiolety i róże dlatego wykonałam makijaż w tych kolorach :) Brwiom nadałam regularny i wyraźny kształt.Dodałam jeszcze delikatną kreskę i podkreśliłam usta różową pomadką w jasnym kolorze. Cały makijaż jest bardzo świeży ale też ma to coś, dzięki czemu Ania po zobaczeniu się w lustrze szalała z radości :D Rzęsy ma baaaardzo długie dlatego nie było potrzeby doklejania ani kępek ani tym bardziej rzęs w pasku. Mam nadzieje, że ta propozycja przypadnie wam do gustu ;) Zapraszam!

Piękne te oczka! Jestem zakochana :D 









LISTA UŻYTYCH PRODUKTÓW:
 Twarz:
-podkład matujący Make up atelier Paris kolor 2NB
-korektor- L'oreal Paris True Match kolor 1
-bronzer The Balm ''Bahama mama''
-rozświetlacz The Balm ''Mary-Lou Manizer''
                             -pletka do konturowania Anastasia Beverly Hills ''Contour Kit'
-Mac  Fix+
-puder transparentny Kryolan
Oczy:
-baza pod cienie jako korektor L'oreal  
- czarna kredka na linii wodnej Sephora 
-tusz do rzęs L'oreal Paris "Volume Million Lashes"
-eyeliner Rimmel "glam eyes''
-Makeup Geek cień "Last Dance"
-Makeup Geek pigment "Enchanted"
-fiolety i roże w paletki BH cosmetics
-ciemny brąz z paletki Maya Mia Anastasia Beverly Hills
-Inglot cienie : 344 i 114
-fiolety z paletki Makeup Revolution Iconic 3
Brwi:
- Dipbrow pomade Anastasia Beverly Hills "dark brown"
Usta:
-szminka PUPA Volume kolor 101
I na koniec postanowiłam również dopisac jakie pędzle użyłam do wykonania takiego makijażu więc proszę bardzo ;)
-Hakuro H50S
-Hakuro H56
-Glam Brush T9
-Glam BrushT10
-Hakuro H24
-Zoeva 232
-Mac 217
-Hakuro H60
-Hakuro H79
-Sigma  E35
-Hakuro H78
-Hakuro H76
-Hakuro H86

Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz