Wine dark lips and silver eyes

Cześć!Na początek chciałam bardzo podziękować wszystkim odwiedzającym mojego bloga! Za każdym razem kiedy widzę statystki ogromnie się cieszę, bo traktuje tego bloga poważnie i każda nowa osoba sprawia mi ogromną radość :) Wiem, że to nic w porównaniu z popularnymi blogami ale dla mnie to znak, że jednak są osoby które chociażby z czystej ciekawości przeglądają moją stronę codziennie:) Przejdźmy do sedna dzisiejszego postu. Ostatnio będąc na zakupach w Inglocie natknęłam się na  pomadki Freedom które są w identycznych opakowaniach jak cienie, czyli to po prostu magnesowe wkłady do paletki. Pachną jak dla mnie bosko! Mało które szminki mają ładny zapach a ten wyjątkowo przypadł mi do gustu. To co najbardziej mnie zaskoczyło, to wybór kolorów. Jest ich tak dużo, że aż nie mogłam się napatrzeć. Z czerwieni, różu, fioletu i wszystkich innych kolorów jest masa odcieni. Od najjaśniejszych po ciemne, głębokie kolory ale też neonowe i jaskrawe. Myślę, że każda dziewczyna z pewnością znajdzie coś dla siebie, bo wybór jest ogromny :) Tak więc, jak nietrudno się domyślić przychodzę dzisiaj z jedną z tych pomadek :) Kolor to ciemne, mocne wino, w którym od razu się zakochałam! Ma tak cudowną pigmentację, że trzyma się na ustach cały dzień. Pięknie błyszczy się na ustach i nawilża je do samego końca jej trwania ;) Do tej propozycji ust dobrałam makijaż oczu w kolorach ciepłego brązu i srebrnych drobinek które również zakupiłam w Inglocie. Mowa tu o brokacie w malutkich słoiczkach, który również jest w wielu kolorach. Daje on dużo możliwości, ponieważ można go stosować jako delikatną poświatę na powiece lub tak jak ja przedstawiłam na zdjęciach czyli na mokro z duralinem i wtedy wychodzi nam wspaniały, mieniący się pigment :) Oczywiście rzęsy Iconic. Do takich ust będzie również pasował złoty makijaż lub też bardzo delikatnie podkreślone oczy np tylko kreską czy samymi, gęstymi, czarnymi rzęsami. Ostatnio również bardzo modny jest kolor Marsala ( ceglasta czerwień) i spotkałam się z wieloma propozycjami makijażu w którym takie usta są zestawione z oczami w tych właśnie kolorach, czyli bardzo odważnie ale mi sie podoba :) W takim razie zapraszam do oglądania ;)






LISTA UŻYTYCH PRODUKTÓW:
 Twarz:
-podkład matujący Make up atelier Paris kolor 2NB
-korektor- L'oreal Paris True Match kolor 1
-bronzer The Balm ''Bahama mama''
-rozświetlacz The Balm ''Mary-Lou Manizer''
                             -pletka do konturowania Anastasia Beverly Hills ''Contour Kit'
-Mac  Fix+
-puder transparentny Kryolan
Oczy:
-baza pod cienie jako korektor L'oreal  
- czarna kredka na linii wodnej Sephora 
-tusz do rzęs L'oreal Paris "Volume Million Lashes"
-eyeliner Rimmel "glam eyes'' 
-Maya Mia Anastasia Beverly Hills "Caramel" i "Deep brown"
-rzęsy Iconic House of lashes
-brokat Inglot nr 66
-Inglot duraline
Brwi:
- Dipbrow pomade Anastasia Beverly Hills "dark brown" 
 Usta:
-Inglot pomadka Freedom nr 65

Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz