Emerald make up

Hej! Dzisiaj przygotowałam dość egzotyczna propozycje , bo w kolorach : morskim zielonym, brązie i fiolecie :) Przypadkowo zauważyłam to zestawienie barw i spodobało mi się do tego stopnia, że postanowiłam to odtworzyć na sobie. Całość makijażu oczu wykonałam cieniami z Anastasii Beverly Hills. Dwa z nich to pojedyncze, z których można sobie skompletować własna paletkę, a pozostałe z paletki Maya Mia. W tym makijażu również użyłam moich nowych rzęs z Velour Lashes. Są cudowne!! Musiałam je odrobinkę przyciąć bo były za długie ale poza tym prezentują się pięknie. Niezwykle lekkie i przyjemne w noszeniu. Aplikacja również nie sprawia problemu, ponieważ są dobrze wyprofilowane i posiadają stabilny pasek dzięki czemu nie wyginają się w rożne strony. Przyszedł również do mnie słynny korektor z ABH którym niestety jestem zawiedziona. Spodziewałam się bardziej lekkiej formuły, bo niestety jest baaardzo gęsty przez co wygląda na skórze dość ciężko. Poza tym minusem ma także swoje plusy. Utrzymuje się bardzo długo, nie ściera się i pięknie kryje.
To tyle jeśli chodzi o produkty i wstęp a teraz zapraszam do oglądania zdjęć ;)











LISTA UŻYTYCH PRODUKTÓW: 
Twarz:
-podkład Estee Lauder Double Wear nr 2W2 Rattan
-korektor Anastasia Beverly Hills odcień 1.5
- do rozjaśnienia uzywam korektora Loreal True Match odcien 1
-bronzer The Balm ''Bahama mama''
-rozświetlacz The Balm ''Mary-Lou Manizer''                             
-pletka do konturowania Anastasia Beverly Hills ''Contour Kit'
-róże z paletki cieni BH cosmetics
-Mac  Fix+
-puder transparentny Kryolan
Oczy:
-klej duo czarny
-czarny eyeliner z Inglota jako baza pod ciemny zielony kolor oraz do wykonania kreski
-baza pod cienie jako korektor L'oreal
-cień Sienna i Caramel z paletki Maya Mia
-cienie ABH odcienie : Emerald i Iridescent purple
-czarna kredka na linii wodnej Sephora
-rzęsy Velour Lashes model "Whispie Sweet Nothings"
 -tusz do rzęs L'oreal Paris  "Volume Million Lashes"
Brwi:
- Dipbrow pomade Anastasia Beverly Hills "dark brown" 
Usta:
-szminka PUPA Volume kolor 101


-

Publikuj:

KOMENTARZE

2 kom: