Makijaż dzienny i wieczorowy- metamorfozy

Hej!;)
Nareszcie po przerwie wracam z nową dawką zdjęć makijaży tym razem na moich koleżankach, na których wykonałam dwa, różne makijaże. Pierwszy makijaż to wersja mocna, wieczorowa, użyłam do jego wykonania ciemnych, czekoladowych i bordowych brązów oraz jasnego połyskującego pigmentu firmy Inglot. Dodatkowo mamy tutaj kreskę która jest wyciągnięta i ostra ale niezbyt gruba wiec nie nadaje ciężkości makijażowi. Pierwsza modelka w ciemnym wydaniu ma tak długie i piękne swoje rzęsy, że nie było potrzeby naklejania sztucznych :) Twarz obydwu dziewczyn wymodelowałam rozświetlaczem i broznerami (ciepłym do opalenia twarzy i chłodnym do konturowania). Rozświetlacz uzyłam zarówno w pędzelku z Mac'a do uwypuklenia jasnych miejsc na twarzy oraz Mary Lou na kości policzkowe dla uzyskania mieniących się drobinek. Brwi zaznaczyłam i wypełniłam dwoma odcieniami Pomady z Anastasii Beverly Hills oraz odrobiną cienia do brwi również z Anastasii. Do pierwszego makijażu dobrałam jasne usta, chociaż ja osobiście pokusiłabym się na ciemne, właśnie w kolorze bordo lub ciemnego fioletu ale każdy musi czuć się komfortowo w makijażu i nikomu nie można nic narzucić :) W drugiej propozycji mamy bardzo delikatny makijaż , który może być propozycją na dzień jako wersja delikatna lub też dla osób, które chcą w sposób subtelny podkreślić swoja urodę. Postawiłam na mocne usta, żeby cały makijaż nie wyglądał zbyt jasno. Na ruchomą powiekę nałożyłam jasny , połyskujący, złoty cień, delikatna kreska i odrobinę brązów na załamaniu powieki i w zewnętrznym kąciku żeby troszkę wyprofilować oko :) Na ustach znajduję się matowa szminka w płynie firmy Coloured Raine w kolorze pomarańczy :) Niestety nie miałyśmy zbyt profesjonalnych warunków do robienia zdjęć i większość kolorów zniknęła, ustawienia w aparacie też troszkę zawiodły i nie każde zdjęcie wyszło ostre dlatego mogą nie odzwierciedlać rzeczywistego wyglądu makijaży.
Zapraszam do oglądania a lista produktów które użyłam jak zwykle na dole pod zdjęciami :)









LISTA UŻYTYCH PRODUKTÓW: 
MODELKA 1:
TWARZ:
-podkład bourjois healthy mix nr N51
- DO ROZJAŚNIENIA UZYWAM KOREKTORA LOREAL TRUE MATCH ODCIEN 1
- Mac Prep prime  "light boost"
-BRONZER THE BALM ''BAHAMA MAMA''
-ROZŚWIETLACZ THE BALM ''MARY-LOU MANIZER''                             
-PLETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS ''CONTOUR KIT'
-RÓŻE Z PALETKI CIENI BH COSMETICS
--MAC  FIX+
-PUDER TRANSPARENTNY KRYOLAN
Oczy:
-BAZA POD CIENIE JAKO KOREKTOR L'OREAL
- EYELINER ŻELOWY Z INGLOTA
-TUSZ DO RZĘS BOURJOIS "LINER EFFECT"
-CIENIE ABH: DEEP PLUM; SIENNA; CARAMEL; DEEP BROWN
-CIEŃ MORPHIE BRUSHES "SECRETIVE"
-Pigment onglot 39
BRWI:
- DIPBROW POMADE ANASTASIA BEVERLY HILLS "DARK BROWN" 
-Brow powder duo "dark brown"
usta:
Pomadka pupa  VOLUME KOLOR 101

Modelka 2:
twarz:
-podkład rimmel match perfection numer 101
-DO ROZJAŚNIENIA UZYWAM KOREKTORA LOREAL TRUE MATCH ODCIEN 1
- MAC PREP + PRIME  "LIGHT BOOST"
-BRONZER THE BALM ''BAHAMA MAMA''
-ROZŚWIETLACZ THE BALM ''MARY-LOU MANIZER''                             
-PLETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS ''CONTOUR KIT'
-RÓŻE Z PALETKI CIENI BH COSMETICS
--MAC  FIX+
-PUDER TRANSPARENTNY KRYOLAN
OCZY:
-BAZA POD CIENIE JAKO KOREKTOR L'OREAL
- EYELINER ŻELOWY Z INGLOTA
-TUSZ DO RZĘS BOURJOIS "LINER EFFECT"
- cienie z paletki Anastasia Beverly hills "maya mia"
brwi:
-DIPBROW POMADE ANASTASIA BEVERLY HILLS  "soft brow"
Usta:
- coloured raine "electric raine"









Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz