Metamorfoza Anetki;)

Cześć!

W tym poście pokaże wam zupełnie coś innego a mianowicie:metamorfozę!;) Moja przyjaciółka zgodziła się w niej uczestniczyć i gdy zobaczyła efekt ''po'' była zachwycona. Mi również bardzo się podoba ale jestem ciekawa czy wam przypadnie do gustu :) Jestem ogromną miłośniczką makijaży w stylu "cut crease", czyli: jasne powieka i bardzo mocno zaakcentowane załamanie powieki, kończące się np przy kresce lub tez otwarte w zewnętrznym kąciku i idące równolegle z kreską czy też cieniem. Oba warianty bardzo mi się podobają ale tez nie każda osoba będzie wyglądała w tym makijażu dobrze. Dlatego aby wszystko to wypośrodkować zrobiłam na mojej modelce wersje łagodną ale akcentującą wyżej wymieniony typ makijażu. Zajęłam się również wymodelowaniem twarzy, poprawieniem kształtu brwi, ust i dokleiłam sztuczne rzęsy. Jeśli chodzi o korektę brwi z wielka niecierpliwością wyczekuje na przesyłkę od Anastasia Beverly Hills, ponieważ zamówiłam kilka kultowych w świecie makijażu produktów do brwi. Mowa tu o słynnym Dipbrow Pomade- żel w słoiczku za pomocą którego jesteśmy w stanie wyrysować piękne, naturalne kształty brwi, których matka natura nam poskromiła. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć pięknej Anetki ;)


zdjęcie przed makijażem







Produkty które użyłam:

Twarz:

-podkład matujący Make up atelier Paris kolor 2NB
-korektor- L'oreal Paris True Match kolor 1
-bronzer The Balm ''Bahama mama''
-rozświetlacz The Balm ''Mary-Lou Manizer''
-pletka do konturowania Anastasia Beverly Hills ''Contour Kit''
Oczy:
-korektor True Match wyżej wspomniany jako baza pod cienie
-paletka Anastasia Beverly Hills "Maya Mia " kolor: sienna, caramel
-cienie w ciepłych odcieniach i korol biały z paletki BH cosmetics
-tusz do rzęs L'oreal Paris "Volume Million Lashes"
- rzęsy Ardell "demi wispies ''
- czarna kredka na linii wodnej Sephora 
-eyeliner Inglot żel
Brwi:
-Brow powder duo Anastasia Beverly Hills ''Dark Brown" i cienie z Inglota do brwi
Usta:
-konturówka Sephora w kolorze ''13 belle beige''
-brzoskwioniowy błyszczyk do ust firmy FM

 


Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz