Red Lips & Gold eyes

Hej!

Dzisiaj mam dla was bardzo prosty ale myślę, że efektowny makijaż. Nie od dzisiaj wiadomo, że najbardziej klasyczny i elegancki zestaw do delikatne oczy, piękne rzęsy i mocno czerwone, seksowne usta ;) Ja trochę przełamałam tą klasykę i u mnie makijaż oczu nie jest aż tak delikatny bo króluje w nim złoty brokat i kreska ale myślę, że czasem taka kombinacja jest dozwolona :) Musimy pamiętać , że przy mocnych , czerwonych ustach nasza cera koniecznie musi być nieskazitelna, a że matka natura mało którą z nas taką obdarzyła to warto sięgnąć po kryjące podkłady, dzięki którym taką cerę możemy osiągnąć. Dzieję się tak dlatego, że czerwone usta i jakiekolwiek mocne kolory wybijają wszystkie zaczerwienienia, krostki, naczynka na naszej skórze i wtedy nie tylko nasze usta przykuwają uwagę, co nie jest naszym zamierzonym efektem ;) Przy oczach trochę się pobawiłam, początkowo miały być tylko złote cienie, brokat ale skusiła mnie kreska którą uzyskałam przy pomocy Duraline i pigmentu Inglota :) Na ustach uzyskałam taki kolor przy połączeniu szminki Inglota nr 866 i pomadki Anastasia Beverly Hills w kolorze " neon coral". Granice cieni roztarłam ciepłym, połyskującym brązem, który ocieplił makijaż oczu i dał efekt ładnych przejść . Jeszcze kilka słów na temat szminki Inglota. Musze powiedzieć, że jestem mile zaskoczona ich jakością i trwałością. Do tej pory byłam wierna tylko szminkom firmy Mac ale te również są godne polecenia. Odcień który mam to piękna , mocna czerwień ale to konsystencja najbardziej mnie urzekła. Jest kremowa, nawilżająca i pięknie utrzymuje się na ustach ;) Dlatego jeżeli któraś z was nie chce wydawać dużej kwoty na szminki Mac'a to polecam te z Inglota :) Zarówno te z Freedom'a w wkładach jak i te w postaci klasycznej pomadki.
Zapraszam do oglądania ;)









LISTA UŻYTYCH PRODUKTÓW:
 Twarz:
-podkład Estee Lauder Double Wear nr 2W2 Rattan
-korektory z paletki Mac medium
- do rozjaśnienia uzywam korektora Loreal True Match odcien 1
-bronzer The Balm ''Bahama mama''
-rozświetlacz The Balm ''Mary-Lou Manizer''
                             -pletka do konturowania Anastasia Beverly Hills ''Contour Kit'
-Mac  Fix+
-puder transparentny Kryolan
Oczy:

-tusz do rzęs L'oreal Paris "Volume Million Lashes"
- kępki Double Individuals Ardell mix
-klej duo czarny
-Duraline Inglot
-złoty brokat Inglot nr 49
- złoty pigment Inglot nr189
-baza pod cienie jako korektor L'oreal
-ciepłe, brązowe cienie z plateki Maya Mia i paletki MUR Iconic 3 ( złote )
Brwi:
- Dipbrow pomade Anastasia Beverly Hills "dark brown" 
Usta:
- Inglot nr 866
-Anastasia Beverly Hills liquid lipstick ''neon coral''

Publikuj:

KOMENTARZE

2 kom:

  1. Umalowałam się ostatnio podobnie na imprezę :D Bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń