Black&Gold&Brown

Hej!
Dzisiaj przedstawiam makijaż na mojej przepięknej klientce poraz drugi ;) Tym razem wykonałam makijaż smokey w kolorach : czarnym i złotym, a załamanie powieki roztarłam przy pomocy cienia brązowego wpadającego w ciepłe tony. Tak piękne oczy mogłabym malować codziennie ;) Dodatkowo mamy tutaj dość grube i wyraźne czarne kreski oraz kępki na całej długości oka. Na złoty cień zaaplikowałam również złoty brokat dla wzmocnienia efektu. Dolna powiekę zaznaczyłam czarną kredką, następnie przy pomocy ciemnego brązu roztarłam ją jednocześnie blendując cień. Na brwiach znajduję się już henna więc nie musiałam z nimi nic robić ;) Na twarz zaaplikowałam niedawno nabytą przeze mnie nowość , czyli podkład Lancome Teint Renergie Lift, który przepięknie liftinguje twarz, nawilża i dodaje jej blasku ;) Delikatny kontur twarzy i na usta cielista szminka ;) Oczywiście nie może się obyć bez rozświetlenia kości policzkowych! Puder sypki zastosowałam tylko pod oczy aby utrwalić korektor i zapobiec wchodzeniu go w zmarszczki a twarz zostawiłam zdrowo lśniącą. 
To wszystko jeśli chodzi o opis, zapraszam do oglądania zdjęć ;)














Lista użytych produktów:

TWARZ:
-SERUM NAWILŻAJĄCE LANCOME
- PODKŁAD LANCOME TEINT RENERGIE LIFT NR 03
- DO ROZJAŚNIENIA UZYWAM KOREKTORA LOREAL TRUE MATCH ODCIEN 2
- MAC PREP + PRIME  "LIGHT BOOST"
-ROZŚWIETLACZ THE BALM ''MARY-LOU MANIZER''                             
-PLETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS ''CONTOUR KIT'
-RÓŻE Z PALETKI MAKE UP REVOLUTION
- PUDER TRANSPARENTNY KRYOLAN
-MAKE UP FOR EVER MIST & FIX

OCZY:
- BAZA POD CIENIE JAKO KOREKTOR
-"SIENNA" I ''DEEP BROWN'' Z PALETKI MAYA MIA ABH
-KĘPKI ARDEL DOUBLE FLARES MEDIUM
-TUSZ DO RZĘS BOURJOIS ''LINER EFFECT''
-CZARNA KREDKA GOSH
-  ZŁOTE CIENIE Z PALETKI BH COSMETICS 
-CZARNY EYELINER ŻELOWY INGLOT
-INGLOT BROKAT NR 49

USTA:
-KREDKA DO UST BOURJOIS 01 NUDE  WAVE
-WKŁAD FREEDOM 25
-BŁYSZCZYK "FM GROUP'' PERSIAN CORAL




Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz