New Year's Eve Enchanted Mermaid

Hej ;)

Dzisiaj kolejny makijaż z serii propozycji sylwestrowych :) Tym razem mamy totalne szaleństwo kolorystyczne! Opcja dla odważnych Pań, które tej nocy chcą się naprawdę wyróżniać :) Makijaż będzie pasował do wielu kreacji ze względu na ilość odcieni na oku...aby zachować umiar i stonować troszkę cały look na usta wybrałam matową pomadkę w płynie w odcieniu chłodnego, jasnego różu. Rzęsy u mnie występują w wersji bardzo spektakularnej ale wydaje mi sie , że ten makijaż będzie wyglądał jeszcze lepiej z krótszymi rzęsami , ponieważ całe cieniowanie nie będzie przysłaniane przez rzęsy. Niestety ja obecnie posiadam tylko taki model rzęs i muszę zainwestować również w inna parę krótszych. Inspiracją dla mnie w tym makijażu był przede wszystkim pigment inglota który cudownie mieni się na ruchomej powiecie...kiedy zauważyłam jak wpada w fioletowe tony postanowiłam zewnętrzny kącik zaznaczyć fioletem i tak dalej i tak dalej....;) Łącząc i bawiąc się kolorami powstała taka bardzo kolorowa ,można powiedzieć Sylwestrowa Syrenka ;) Mi ten efekt bardzooooo się spodobał ! Na większości zdjęć mam zieloną, morską sukienkę ale na jednym jestem również w delikatnej, białej więc same możecie ocenić jaka kreacja bardziej pasuję do tak wyrazistego makijażu oka :) Oczywiście makijaż można dowolnie modyfikować i np zrobić mniej wyraźną dolną powiekę wtedy makijaż nie będzie aż tak rzucał się w oczy :)

Tymczasem zapraszam na Sylwestrową Syrenkę ;)







































LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW:

TWARZ:
-STROBE CREAM MAC
-PODKŁAD MAC STUDIO FIX NC 20
-KOREKTOR L'OREAL PARIS TRUE MATCH NR 2
-KREDKI DO KONTUROWANIA SMASHBOX
-PUDER TRANSPARENTNY LAURA MARCIER
-PALETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS
-BRONZER BAHAMA MAMA
-ROŻE MAKE UP REVOLUTION
-ROZŚWIETLACZ MARY LOU-MANIZER THE BALM
-MGIEŁKA UTRWALAJĄCA MAKE UP FOR EVER

OCZY:
-BAZA JAKO KOREKTOR
-BAZA JAKO EYELINER INGLOT NR 87
--INGLOT PIGMENT NR 113
-ZIELONY I ZŁOTY CIEŃ BH COSMETICS 88 COLOR PALETTE
-FIOLET Z PALETKI MORPHIE BRUSHES 35P
-RUDY KOLOR MAC
-CZARNY EYELINER INGLOT
-RZĘSY LILLY LASHES ''MIAMI''
- SIENNA I CARAMEL Z PALETKI MAYA MIA ABH

BRWI:
INGLOT POMADA NR 11

USTA :
COLOURPOP ''MIDI''

-

Publikuj:

KOMENTARZE

1 kom: