Glitter & Brown Holiday Make up

Hej!

W dzisiejszym poście przychodzę do was z moją propozycją makijażu świątecznego :) Wokół nas pełno standardowych połączeń...czerwień, zieleń i złoto, które w już same przez siebie tworzą klimat świąteczny. Postanowiłam więc zrobić coś innego aczkolwiek zachować motyw nadchodzących świąt :) Moja propozycja to delikatne cut crease w odcieniach brązów i pięknie mieniącego się brokatu na ruchomej powiece oraz matowe usta w kolorze brązu :) Z racji tego, że jestem kobietą, która czuję się najlepiej w ciepłych barwach po prostu musiałam użyć takich kolorów ;) Po raz pierwszy robiłam taki makijaż powieki i jestem nim totalnie oczarowana! Brokatowy pigment na białej bazie prezentuję się cudownie...przez to jak niesamowicie się mieni od razu kojarzy mi się z klimatem świecidełek więc z świętami :) Do tego obowiązkowo długie rzęsy bo przy białej powiece muszą zagęścić i podkreślić linię rzęs. Z kreską też trochę poszalałam, chociaż ja przeważnie preferuję długą i grubą kreskę :) Oczywiście mogłam powielić schemat, który przewija się wokół czyli czerwone usta i złote lub zielone, połyskujące oczy ale chciałam zrobić coś innego i bardziej mojego  :) Twarz obowiązkowo wykonturowana i mocno rozświetlona! Na ustach mam moją ulubioną już od dawna szminkę ''Sepia'' Anastasii Beverly Hills a jeśli chodzi o rzęsy to jest to model ''Miami'' firmy Liliy Lashes. Mam nadzieję, że taka propozycja makijażu przypadnie wam do gustu ;)

Zapraszam na zdjęcia...:)





























LISTA UŻTYCH PRODUKTÓW:


TWARZ:
-STROBE CREAM MAC
-PODKŁAD MAC STUDIO FIX NC20
-KOREKTOR L'OREAL PARIS TRUE MATCH NR2
-KREDKI DO KONTURWANIA SMASHBOX
-PUDER TRANSPARETNY KRYOLAN
-PALETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS
-BRONZER BAHAMA MAMA
-ROŻE MAKE UP REVOLUTION
-ROZŚWIETLACZ MARY LOU-MANIZER THE BALM
-MGIEŁKA UTRWALAJĄCA MAKE UP FOR EVER

OCZY:

-BAZA JAKO KOREKTOR
-ABH MAYA MIA ''CARAMEL''
-ABH MAYA MIA '' WARM TAUPE''
-BIAŁY EYELINER INGLOT JAKO BAZA 
-BROKAT INGLOT NR XL3
-CZARNY EYELINER INGLOT
-RZĘSY LILLY LASHES ''MIAMI''

BRWI :

-BROW POWDER DUO ANASTASIA BEVERLY HILLS ''MEDIUM BROW''

USTA:

''SEPIA'' MATOWA POMADKA ANASTASIA BEVERLY HILLS

Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz