Rezy lipstick & Soft pink eyes

Cześć ;)

Dzisiaj będzie bardzo delikatnie, dziewczęco i świeżo...odcienie brzoskwini przeplatające się ze złotem i różem, subtelne rzęsy, rozświetlona cera i jasne, matowe usta. Stworzyłam ten makijaż głównie ze względu na pomadkę, która króluje dla mnie w dzisiejszym makijażu. Jest to płynna, matowa pomadka mojej ulubionej makijażystki Amrezy i nazywa się ''Rezy''. Ma cudowny kolor, lekko różowy ale dominują tutaj odcienie brzoskwini czy też łososia. Formuła jest również bardzo przyjemna i komfortowa w noszeniu. Gdy pomadka do mnie dotarła i zobaczyłam na żywo jej kolor od razu w głowie miałam taki właśnie delikatny makijaż. Będzie na pewno też fajną opcją na ustach do ciemnych makijaży ale dzisiaj chciałam właśnie pobawić się w takich klimatach :) Makijaż jest banalnie prosty, wystarczą brzoskwiniowe, różowe cienie, jasne i te bardziej przybrudzone , do tego rzęsy w wersji dziennej, róż na policzkach , pomadka i gotowe! Cera do takiego makijażu musi być nieskazitelna, bo całość ma wyglądać niesamowicie świeżo i promiennie. Do tego zadania posłużył mi podkład Make up for ever ''Matt Velvet'' który idealnie przykrywa wszystkie niedoskonałości i daję satynowe wykończenie. To wszystko jeśli chodzi o opis. 
Zapraszam do zdjęć :)



















LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW:


TWARZ:
-STROBE CREAM MAC
-PODKŁAD MAKE UP FOR  EVER ''MATT VELVET '' NR 35
-KOREKTOR L'OREAL PARIS TRUE MATCH NR2
-KREDKI DO KONTUROWANIA SMASHBOX
-PUDER FIXUJĄCY KRYOLAN DERMACOLOR
-PALETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS
-BRONZER BAHAMA MAMA
-ROŻE MAKE UP REVOLUTION
-ROZŚWIETLACZ MARY LOU-MANIZER THE BALM
-MAC FIX +

OCZY:
- BAZA JAKO MAC PRO LONGWEAR PAINT POT ''SOFT OCHRE''
-RÓŻE Z PALETKI BH COSMETICS
-CIENIE Z PALETKI MORPHIE BRUSHES 35P
-ZŁOTY CIEŃ INGLOT NR 407
-BRZOSKWINIOWY CIEŃ INGLOT NR 312
-RZĘSY ARDELL ''WISPIES BLACK''

BRWI:
INGLOT POMADA NR 11

USTA:
LIPLAND ''REZY''



Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz