Summer Bronze Glowy Skin And Gold Eyes

Hej :)

Po małej przerwie, która nastąpiła na blogu przedstawiam wam piękna Karolinę, na której wykonałam złoty, ciepły i wakacyjny makijaż. Długo czekałam aby móc malować osobę z ciemniejszą karnacją i w końcu ten dzień nastąpił :) Ogromnie dużo radości sprawił mi ten makijaż bo osobiście mam małą obsesje na punkcie opalonej, otulonej brązerem i rozświetlonej cery :) Poza tym opalona skóra oddaje pięknie wakacyjny, słoneczny klimat :) Makijaż miał być delikatny, podkreślający rysy więc postawiłam na złote oczy połączone z ciepłymi, rudymi brązami i kreską oraz na mocne konturowanie twarzy. Nadałam odpowiedni kształt również brwiom. Karolina ma bardzo suchą skórę więc przed podkładem musiałam ją porządnie nawilżyć. Użyłam do tego celu Fix + Mac'a którym spsikałam kilkakrotnie twarz, następnie nałożyłam nawilżającą bazę MUFE a na to świetnie nawilżający i rozświetlający Mac Strobe. Uratowało nam to buźkę i zabrałam się za podkład. Nałożyłam Lancome Teint Renergie Lift i mimo , że jest to podkład mocno nawilżający i liftingujący to do tak suchej skóry był idealny. Ładnie wyrównał koloryt, nawilżył skóre, nie podkreślił suchych skórek i dał efekt zdrowej cery :) Konturowanie wykonałam Matchmasterem z Mac'a w bardzo ciemnym odcieniu na mokro. Rozświetliłam odpowiednie partie twarzy korektorem z L'oreal oraz Mac Prep+Prime Light Boost. Kolejny etap to konturowanie pudrami na sucho i rozświetlacz w kamieniu. Następnie przypudrowałam cała twarz pudrem fixującym Kryolan i kolejny raz spsikałam tym razem mgiełką Make up for ever Mist & Fix która dodatkowo oprócz nawilżenia, utrwala makijaż. 
Na usta nałożyłam lśniącą, brzoskwiniową pomadkę w błyszczyku i efekt gotowy :)

Zapraszam na zdjęcia!







LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW:

TWARZ:
- MAC STROBE 
- PODKŁAD LANCOME TEINT RENERGIE LIFT ODCIEŃ 03
-KOREKTOR L'OREAL PARIS  TRUE MATCH NR 2
- MAC PREP + PRIME  "LIGHT BOOST"
-ROZŚWIETLACZ THE BALM ''MARY-LOU MANIZER''    
- PIGMENT MAC ''NAKED ''
--MAC MATCHMASTER CONCEALER                          
-PLETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS ''CONTOUR KIT'
-BRONZER BAHAMA MAMA THE BALM
-RÓŻE Z PALETKI MAKE UP REVOLUTION
- PUDER TRANSPARENTNY KRYOLAN
-MAKE UP FOR EVER MIST&FIX
- FIX+ MAC 
- FIXER KRYOLAN


OCZY:
- BAZA POD CIENIE JAKO KOREKTOR
- CARAMEL, SIENNA Z PALETKI MAYA MIA
- ZŁOTY CIEŃ BH COSMETICS
-EYELINER CZARNY 77 INGLOT
-KĘPKI DOUBLE FLARES ARDELL


BRWI:
ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE DARK BROWN

USTA:
 BŁYSZCZYK "FM GROUP'' PERSIAN CORAL

Publikuj:

KOMENTARZE

1 kom:

  1. Ciekawy :) Polecam także, ten początkujący blog:) http://madeline-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń