Barbie pink make up look

Cześć!
W dzisiejszym poście będzie słodko, różowo ale pewien piękny ,niebieski cień idealnie przełamie tą słodycz ;) Jakiś czas temu zobaczyłam piękne połączenie niebiesko-fioletowego cienia który mieni się na różowe tony z pudrowo różowym kolorem i zakochałam się w ty zestawieniu! Osobiście na co dzień nie jestem wielką zwolenniczką takich cukierkowych makijaży ale na tym blogu prezentuje na sobie rozmaite propozycje, nie tylko te w których wychodzę na ulice :) Na potrzeby makijażu zmieniłam kolor tęczówki na brązowy w programie. Moje naturalnie, zielone oczy całkowicie psuły makijaż i gryzły się z całością a ciemne oczy pięknie wybijają niebieskości, róże i fiolety :) Do takich kolorowych i pastelowych oczu świetnie pasowała mi jasna, pudrowa szminka niestety nie miałam takiego koloru, którego chciałam użyć więc zmieszałam dwa odcienie i wyszedł idealny :) Ten wspaniały, niebiesko-fioletowy kolor równie pięknie będzie prezentował się z ciepłymi brązami ale ja tym razem miałam ochote  własnie  na makijaż w stylu Barbie ;) Czarna subtelna kreska, nie za gruba żeby nie nadać makijażowi oczu ciężkości oraz rzęsy i cały look gotowy :)

Zapraszam do oglądania :)



























LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW:

TWARZ:
-BAZA WYGŁADZAJĄCA PHOTO FINISH SMASHBOX
- PODKŁAD MAC STUDIO FIX NC25
- MAC PREP + PRIME  "LIGHT BOOST"
-ROZŚWIETLACZ THE BALM ''MARY-LOU MANIZER''    
-PALETKA KREMOWYCH KOREKTORÓW MAC                         
-PLETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS ''CONTOUR KIT'
-RÓŻE Z PALETKI MAKE UP REVOLUTION
- PUDER TRANSPARENTNY KRYOLAN
- FIX+ MAC 
- FIXER KRYOLAN


OCZY:
- BAZA POD CIENIE JAKO KOREKTOR
-RÓZOWE CIENIE Z PALETKI BH COSMETICS
-CIEŃ UNEXPECTED MAKEUP GEEK
-CIEŃ POP CULTURE MAKEUP GEEK
-CIEŃ WHIMSICAL MAKEUP GEEK
-CIEŃ DAYDREAMER MAKEUP GEEK
-EYELINER CZARNY 77 INGLOT
-RZĘSY RED CHERRY MODEL #110
-RZĘSY VELOUR WHISPIE SWEET NOTHINGS
-NA LINII WODNEJ NIEBIESKI CIEŃ


BRWI:
POMADA INGLOT NR 11

USTA:
 SZMINKA "MAC" SAINT GERMAIN I WKŁAD "INGLOT" NR 05

Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz