Gold&Brown Make up and full lashes


Hej!

Dzisiaj makijaż, który wykonałam na pięknej Dominice ;) Swoją drogą jest ona moją mistrzynią od paznokci i szczerze ją polecam ;D Przechodząc do makijażu, chciałam uzyskać efekt a'la Nicki Minaj tzn. podkresliłam tylko górna powiekę a dolną pozostawiłam bez zmian. Wycieniowałam oko, dokleiłam sporo podwójnych kępek i narysowałam długie, dość grube kreski aby wydłużyć oczy. Celowo nie podkreśliłam dolnej powieki żeby właśnie cała uwaga skupiała się na wydłużonych, kocich oczach :) Dominika powaliła mnie na kolana długośćią i objętością swoich naturalnych rzęs! Jeszcze nigdy nie miałam okazji widzieć tak pięknych ;) W związku z czym nawet bez doklejanych kępek efekt byłby świetny:) Na ruchomej powiece zaaplikowałam dwa pigmenty inglota w złotych kolorach a załamanie powieki roztarłam brązami. Twarz wykonturowałam kremowymi korektorami z paletki Mac'a oraz utrwaliłam je sypkimi bronzerami z Anastasii Beverly Hills. Na ustach postanowiłyśmy dać matową pomadkę w kolorze nude choć myślę, że i odważny kolor pasowałby tu świetnie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)

























LISTA UŻYTYCH KOSMETYKÓW:

TWARZ:
- PODKŁAD MAC STUDIO FIX ODCIEŃ NC25 I MAKE UP ATELIER PARIS ODCIEN 3NB
- DO ROZJAŚNIENIA UZYWAM KOREKTORA LOREAL TRUE MATCH ODCIEN 1
- MAC PREP + PRIME  "LIGHT BOOST"
-ROZŚWIETLACZ THE BALM ''MARY-LOU MANIZER''                             
-PLETKA DO KONTUROWANIA ANASTASIA BEVERLY HILLS ''CONTOUR KIT'
-RÓŻE Z PALETKI MAKE UP REVOLUTION
- PUDER TRANSPARENTNY KRYOLAN
-MAKE UP FOR EVER MIST & FIX

OCZY:
- BAZA POD CIENIE JAKO KOREKTOR
- INGLOT PIGMENT NR 180 I 189
-INGLOT DURALINE
-ZŁOTY CIEŃ Z PALETKI BH COSMETICS
-"SIENNA' Z PALETKI ABH MAYA MIA
-CZARNY EYELINER ŻELOWY INGLOT
-KĘPKI ARDEL DOUBLE FLARES MEDIUM
-TUSZ DO RZĘS BOURJOIS ''LINER EFFECT''
- BRĄZY INGLOTA NR 329 I 327

BRWI:
POMADA INGLOT NR 11

USTA:
MAC HONEY LOVE

Publikuj:

KOMENTARZE

0 kom:

Prześlij komentarz